De klant staat centraal

Inbound content sluit aan bij de wensen van je doelgroep. Zo spreek je bezoekers persoonlijk aan en groeit het vertrouwen.

In jouw content creëer je de omgeving waarin een bezoeker zich comfortabel voelt. En bijvoorbeeld contactgegevens achterlaat. Het resultaat van een inbound marketing campagne?

Meer leads. Meer conversie. Meer sales.

Untitled-2
INBND-marketing-11-2

Inbound Marketing

Meer leads genereren

Via inbound marketing maak je gebruik van je autoriteit als expert. Hoe? Schrijf content zoals blogs, whitepapers en video’s. En beantwoord proactief vragen die je potentiële klant wil stellen. Het resultaat? Meer bezoekers op je website.

Inbound Marketing

Inbound Sales

De conversie van lead naar klant

Anticiperen op de wensen van je klant. De klant googlet, leest reviews en kijkt op social media. Klanten doen onderzoek en bereiden zich beter voor op een aankoop.

Met inbound sales zorg jij voor de communicatie die je klant nodig heeft. Het ontbrekende puzzelstuk dat het beeld voor je klant compleet maakt.

Inbound Sales

INBND-marketing-12
INBND-marketing-04

Inbound Service

Van klant naar ambassadeur

Hoe enthousiast zijn je klanten? Maak het verschil en ontdek de kracht van inbound service. Je hebt continu zicht op de klanttevredenheid. Zo lever je service op maat. Persoonlijk. Klanten rekenen op je. En jij maakt de belofte waar.

Inbound Service

Strategie is essentieel

Buyer Persona

De basis van je inbound marketing strategie. Een buyer persona is een uitgebreide beschrijving van je ideale klant.

Buyer persona_1
Buyer Journey

Tijdens de klantreis anticipeer je op vragen van klanten. Beantwoord je de juiste vragen succesvol? Verwacht meer bezoekers die sneller tot een aankoop overgaan.

Buyer journey
Nulmeting en doelstellingen

Structureel meten van een concreet doel met heldere eindpunten maakt het verschil. De huidige status van je marketing en sales is een nulmeting. Bij een inbound strategie formuleer je meetbare doelen en vergelijk je de vooruitgang met de nulmeting. 

Meten = weten
Inbound Roadmap

De roadmap beschrijft geplande acties voor de komende 6 tot 12 maanden. Elke actie geeft antwoord op 5 vragen. Wie, wat, waar, hoe en wanneer.

Inbound roadmap-2
Download de inbound checklist

HubSpot: de motor van je strategie

Wat is de drijvende kracht achter een inbound marketing campagne?

Met Hubspot functies leid je meer verkeer naar websites. HubSpot legt je contactmomenten met klanten op één plek vast. Sales verloopt soepeler. Bovendien meet je continu het service niveau. Optimale klanttevredenheid.

Onze techpartners
HubSpot-Silver-inbnd