Inbound content sluit aan bij de wensen van je doelgroep. Zo spreek je bezoekers persoonlijk aan en groeit het vertrouwen.
In jouw content creëer je de omgeving waarin een bezoeker zich comfortabel voelt. En bijvoorbeeld contactgegevens achterlaat. Het resultaat van een inbound marketing campagne?
Meer leads. Meer conversie. Meer sales.
Anticiperen op de wensen van je klant. De klant googlet, leest reviews en kijkt op social media. Klanten doen onderzoek en bereiden zich beter voor op een aankoop.
Met inbound sales zorg jij voor de communicatie die je klant nodig heeft. Het ontbrekende puzzelstuk dat het beeld voor je klant compleet maakt.
De basis van je inbound marketing strategie. Een buyer persona is een uitgebreide beschrijving van je ideale klant.
Tijdens de klantreis anticipeer je op vragen van klanten. Beantwoord je de juiste vragen succesvol? Verwacht meer bezoekers die sneller tot een aankoop overgaan.
Structureel meten van een concreet doel met heldere eindpunten maakt het verschil. De huidige status van je marketing en sales is een nulmeting. Bij een inbound strategie formuleer je meetbare doelen en vergelijk je de vooruitgang met de nulmeting.
De roadmap beschrijft geplande acties voor de komende 6 tot 12 maanden. Elke actie geeft antwoord op 5 vragen. Wie, wat, waar, hoe en wanneer.
Wat is de drijvende kracht achter een inbound marketing campagne?
Met Hubspot functies leid je meer verkeer naar websites. HubSpot legt je contactmomenten met klanten op één plek vast. Sales verloopt soepeler. Bovendien meet je continu het service niveau. Optimale klanttevredenheid.
Moutlaan 20
7523 MD Enschede