Hubspot marketing tools

Blogging@2x

Blogging

Social Media@2x

Social Media

SEO@2x

SEO

Landing Pages@2x

Landing Pages

Formulieren@2x

Formulieren

Call to actions@2x

Calls-to-actions

Online Ads@2x

Online ads

E-mail@2x

E-mail

Over HubSpot

Content

De ideale klant omschrijf je tot in detail en noem je een buyer persona. Nu weet je wat bezoekers beweegt. Blogs, whitepapers en e-books. Met inbound content wek je interesse van de ideale klant.

De content sluit aan bij de wensen en behoeften van de buyer persona. Zo spreek je bezoekers persoonlijk aan en groeit het vertrouwen.

In jouw content creëer je de omgeving waarin een bezoeker zich comfortabel voelt. En bijvoorbeeld contactgegevens achterlaat. Het resultaat? Meer leads.

Hoe overtuigend is jouw content?

Content
Hoe een...ontpopt

Hoe een bezoeker zich tot lead ontpopt

De bezoeker heeft een concreet doel voor ogen en bezoekt je website met een reden.

Een digitale ontdekkingsreis. Van een blog, via een whitepaper naar een e-book. En jij stippelt de route uit.

Een conversiepad. Potentiële klanten bewegen zich vloeiend richting de call-to-action.

Leads genereren op korte termijn? Leg conversiepaden aan en sta versteld van het resultaat.

Social media

Essentieel. Via platformen zoals Facebook, Twitter en Instagram genereer je traffic. En bouw je een band op met je publiek.

Hoe?

Zoek interactie. Communiceer consistent. En blijf authentiek. Nieuws delen is prima. Een scherpe vraag stellen, de discussie aangaan en relevante content plaatsen op het platform is nóg beter.

Met de contentkalender van HubSpot benut je social media optimaal en zorg je voor meer likes en volgers.

Social Media
Marketing op...piloot

Marketing op de        automatische piloot

Contact houden met klanten en leads opvolgen. Geautomatiseerd én persoonlijk.

Marketing Automation begeleidt bezoekers in hun customer journey. De reis van bezoeker naar lead. En uiteindelijk vaste klant. 

Voorbeeld: een proefabonnement op een dagblad stopt na 6 weken. Marketing Automation anticipeert, peilt de klanttevredenheid en doet een vervolgaanbieding.

Hoe houd jij leads warm?

Checklist mock-up (486x609)

Inbound campagne checklist

De inbnd checklist biedt houvast tijdens je campagne planning. Resultaat boeken? Begin met bouwen aan inbound campagnes die werken.

Lees direct

Zoekmachinevriendelijk

Inbound content is aantrekkelijk voor een persoon en opvallend voor een robot. Je trekt aandacht van potentiële klanten en Google’s algoritme.

Een zoekwoorden analyse leidt tot Google-vriendelijke webteksten. Tegenwoordig signaleert de zoekmachine ook of teksten inhoudelijk interessant zijn.

Duurt langer? Zeker. Organisch en duurzaam online groeien kost tijd.

zoekmachineoptimalisatie | Inbound Marketing | Inbnd
adverteren

Betaalde aandacht

Een inbound campagne explosief starten? Bereik veel publiek in weinig tijd en adverteer online. Met banners op Google en social media zoals Facebook en Linkedin.